فروشگاه اینترنتی میهن استور

میهن استور 1400 - خرید پستی کنسول و جا لوازمی خودرو

فروشگاه اینترنتی میهن استور

class="logo"
نمایش منو و دسته بندی
بستن

کنسول و جا لوازمی خودرو

CAR CONSOLE CUP HOLDER

قیمت محصول

99,000 تومان
47 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

حراج کنسول و جا لوازمی خودرو

فروش ویژه کنسول و جا لوازمی خودرو

خرید ارزان کنسول و جا لوازمی خودرو

خرید پستی کنسول و جا لوازمی خودرو

کمترین قیمت محصول کنسول و جا لوازمی خودرو

کنسول و جا لوازمی خودرو اصل

کنسول و جا لوازمی خودرو تخفیف خوب

کنسول و جا لوازمی خودرو CAR CONSOLE CUP HOLDER

قیمت محصول کنسول و جا لوازمی خودرو 99,000 تومان است

کنسول و جا لوازمی خودرو - مارکت تخفیف ایرانی

کنسول و جا لوازمی خودرو

طراحی حرفه ای و کاربردی

جلوگیری از ریختن نوشیدنی هنگام رانندگی

نصب آسان و سریع


قیمت : 99000 تومان



در دسترس بودن وسایل ضروری هنگام رانندگی همیشه دغدغه رانندگان بوده و هست. جایی که بتوانند وسایلی مانند ، لیوان ، موبایل ، خودکار و حتی عینک را در کنار خود به هنگام رانندگی نگهداری کنند. قرار دادن این وسایل در داشبورد خودرو مشکلات خود را دارد و برداشتن آن ها هنگام رانندگی حواس راننده را پرت می کند.جا لیوانی کنسول ماشین کار والت این مشکل را به راحتی حل کرده است ، این وسیله با توجه به طراحی حرفه ای که دارد به آسانی در کنار صندلی راننده نصب می شود و راننده لیوان ، موبایل ، عینک و وسایل ضروری دیگر را همیشه در دسترس خود خواهد داشت . کنسول ماشین  دارای دو محفظه نگهداری لیوان و بطری می باشد ، همچنین برای نگهداری موبایل و وسایل دیگر محفظه ای مجزا طراحی شده است. با کنسول کار والت دیگر لوازم شما گم نخواهد شد و با حرکت اتومبیل موبایل و وسایل دیگرتان به زیر صندلی سُر نمی خورد.لیوان چایی و نوشیدنی های دیگر را به راحتی درون کنسول ماشین قرار دهید و دیگر نگران ریختن آن هنگام حرکت خودرو نباشید. جا لیوانی کار والت به دلیل طراحی حرفه ای که دارد بین صندلی کنار راننده و همچنین بیبن صندلی عقب خودرو قرار میگیرد و نگهدارنده خوبی برای نوشیدنی ها و موبایل شما خواهد بود. ۲ محفظه برای نگهداری فنجان چایی و لیوان در کنسول ماشین کار والت تعبیه شده که برای مسافرت های دو نفره بسیار مناسب خواهد بود.
کنسول و جا لوازمی خودرو ابزاری حرفه ای برای استفاده از فضای بی مصرف بین صندلی و کنسول خودرو که باعث دردسر هم می شود و می توان از آن به بهترین شکل با این جالیوانی پرکرده و استفاده کرد.  علاوه بر جا لیوانی که شامل 2 عدد نگهدارنده لیوان است، می توان از محفظه وسط بین دو لیوان برای نگهداری وسایل مورد نیازی مانند: خودکار، موبایل، عینک آفتابی، قند و تی بگ و استفاده کرد.  این جا لیوانی کنسول ماشین به دلیل کشویی بودن در فضای بین صندلی و کنسول، قابلیت نصب روی اکثر خودروها را دارد.برای سفر همیشه به همراه داشتن چای و نوشیدنی می تواند خستگی سفر را کمتر کند و یا اگر جز افرادی باشید که بیشتر وقتتان را در ماشین می گذرانید احتمالا برای رفع خستگی تمایل به خوردن قهوه و یا نوشیدن چای دارید، اما مشکلی که برای اکثر افراد پیش می آید نداشتن یک جا لیوانی در خودرو است که مجبور می شوند لیوان را در دست گرفته و خطر سوختگی آن ها را تهدید کند.جا لیوانی کنسولی ماشین این مشکل را برطرف کرده و با نصب آسان به شما کمک می کند از فضای بلااستفاده بهترین بهره را ببرید و حتی آن را به راحتی جابجا کنید.


قیمت : 99000 تومان



ویژگی های کنسول و جا لوازمی خودرو :
- طراحی حرفه ای و کاربردی قابل استفاده برای تمامی خودرو ها
- جلوگیری از سر خوردن وسایل شخصی در هنگام حرکت خودرو
- دارای دو محفظه مخصوص برای نگهداری لیوان و بطری
- دارای محفظه مخصوص نگهداری موبایل ، عینک و...
- دارای دو شیار برای قرار دادن لیوان های دسته دار
- به همراه سوراخ مخصوص کابل لوازم الکترونیکی 
- جلوگیری از ریختن نوشیدنی هنگام رانندگی
- جنس پلاستیک فشرده و کیفیت بالا
- قابل نصب بین شیار صندلی
- دارای قابلیت شستشو
- نصب آسان و سریع



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 99000 تومان